Tuesday 16 June 2015

PROMOSI RAMADHAN 2015


Bismillahirrahmanirrahim...

Alhamdulillah kita sudah berada di akhir bulan Sya'aban di tahun ini, 2015. InsyaAllah, kita akan bertemu dengan bulan mulia iaitu bulan Ramadhan tak lama saja lagi. Cepatnya masa berlalu.... Bila tiba nya bulan Ramadhan dan Syawal ni, biasanya ramai yang ingin menceburi bidang bisnes akan mengambil peluang ini dengan mempromosikan keperluan menyambut Ramadhan dan Syawal yang bakal tiba seperti kuih, biskut, kek, baju raya, dan sebagainya. Ialah nak tambah duit raya, sambil-sambil tu boleh la buat tambah modal untuk beli baju raya, kerusi raya, kereta raya dan semua nya nak raya la. Tapi haruslah ingat jugak, berniaga.. berniaga jugak, amal ibadah jangan dilupakan. Harus dilebih kan amal ibadah itu, kerana rezeki itu sememangnya dari Allah S.W.T.

Baiklah disempena itu juga, kami ingin berkongsi dengan anda semua tentang promosi Ramadhan dan Hari Raya dari MMI MURNI Enterprise.  Pihak kami akan membuat promosi dari tarikh 16 Jun 2015 sehingga 16 Julai 2015.  Kami membuka peluang kepada pemborong dan pembeli secara pukal.. Manala tau nak cari duit lebih nk sambut raya, boleh la jual air ni kt opis ke, saudara mara ke, kawan-kawan ke..  Promosi ni kami bukak untuk AIR BERKARBONAT 1.25 liter percarton (satu carton ada 12 botol).. 

BELI
30 CARTON    FOC    1 CARTON
70 CARTON    FOC    3 CARTON
100 CARTON   FOC    5 CARTON

Haa... kepada pemborong mahupun pembeli yang mana berminat utk membeli air minuman BERKARBONAT MUNIRA ni, boleh la hubungi kami dan jangan segan-segan..  InsyaAllah pihak kami akan melayani anda sebaik mungkin..  Sesiapa yang berminat boleh hubungi kami di talian :

03-5885 0803


No comments:

Post a Comment